Մայրենի 14․09 (1)

Գրի՛ր մեկ բառով։ Բոլոր բառերն սկսվում են ե տառով։
Երեք անկյուն ունեցող-Եռանկյուն
թռչունների խումբ-Երամ
ոչ ծեր-երիտասարդ
երգեր երգող-Երգիչ
շաբաթվա երկրորդ օրը-Երեքշաբթի
նորածին տղա կամ աղջիկ-Երեխա
նախորդ օրը-Երեկ
մարդու գլխի առջևի կողմը-Երես
վախի զգացում-Երկուղ
շաբաթվա առաջին օրը-երկուշաբթի

Գրի՛ր, թե քանի հնչյուն և քանի տառ ունեն հետևյալ բառերը․
Օրինակ՝ երես- 4 տառ, 5 հնչյուն
երբ-3 5
երեխա-5 6
հասցե-5 5
շերամ-5 5
երկիր-5 6
երեկո-6 5
գրեթե-5 5
րոպե-4 4

 

Շարունակի՛ր՝ ըստ օրինակի։
Ընկնում եմ Ընթերցում եմ Ընթրում եմ
Ընկնում ես
Ընթերցում ես Ընթրում ես
Ընկնում է ընթերցում է Ընթրում է

Վանկատի՛ր տրված բառերը։
կապույտ- 2
կանաչ- 2
դեղին- 2
վարպետ- 2
աղավնի-3
ուրախանալ-4
աչագիլ-3
բարձրանալ-3

Փոխելով բառի առաջին տառը՝ կազմի՛ր նոր բառեր․
բուռ-նուռ,լուռ,
տեր-մեր,սեր,կեր,հեր,վեր,տեր,
լոր,մոր․փոր

Փոխելով բառի մեջտեղի բառեը՝ կազմի՛ր նոր բառեր․
սեր-սիր,
լուր-լոր,
բուռ-բառ,

Փոխելով բառի վերջին տառը՝ կազմի՛ր նոր բառեր․
մութ-մուր,
սան-սաթ,
մեկ-մեր

Կարդա՛ տեքստը։ Հատուկ անունները գրի՛ր մեծատառով։
Շատ եմ սիրում ճամփորդել Հայաստանում։ Ահա Երևանից մեկնում եմ Սևան։ Ճանապարհի ձախ կողմում Արագած լեռն է և Արալեռը։ Իսկ աջ կողմում երևում են Գութանասար ու Աժդահակ լեռները։ Շուտով կհասնեմ Հրազդան, իսկ այնտեղից դեպի Սևանա լիճ քիչ ճանապարհ է։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով